Followers

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Powitanie. :)

Oto jestem z nowym blogiem, nową pasją, w nowym miejscu. :) Ponieważ lalki kolekcjonerskie jak na ten czas zdominowały me rękodzielnicze poczynania, zdecydowałam oddzielić je od wcześniejszych działań. Mnogość moich zainteresowań rękodzielniczych nie zna granic, hehe, kto wie co jeszcze się urodzi z potrzeby twórczego "wyżywania" się na temat ten czy tamten. ;) Rozumiem że nie dla wszystkich odwiedzających mój dotychczasowy rękodzielniczy blog czyli: "tu anya.es art" KLIK , ze względu przemieszanie tematyki, jest komfortową sprawą. Zatem, choć pojęcie: "art" w nazwie mieściło sporo, postanowiłam dla lal kolekcjonerskich stworzyć osobne miejsce. Niniejszym zapraszam zainteresowanych do odwiedzania  bloga, którego tematem będą tekstylne lale kolekcjonerskie mojego autorstwa, wykonane na bazie rzeźby w runie owczym. Przedstawiać będę moje dotychczasowe prace, nowości oraz garderobę dla laleczek, relacje z etapów powstawania lali.  Zapraszam serdecznie Miły Gościu, jeśli taka wola, zostań wraz ze mną na dłużej. :)

12 komentarzy:

  1. Mnie tu oczywiście nie może zabraknąć, więc mówię oficjalne "dzień dobry" i jako wierna fanka będę czekać na każdy mały rękodzielniczy cud Twojego autorstwa, który się tu pojawi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, jest! Jak miło Dziewczyny! <3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki Anuś , Ty mój dobry duszku, to dzięki Tobie , wiesz jak jest... <3

      Usuń
  3. Melduję się oczywiście i na pewno będę śledzić te poczynania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twoje lalki! Zwłaszcza pilotkę! Będę zaglądać z przyjemnością.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki że jesteś! :) Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Witaj w moich skromnych progach. :)

      Usuń
  6. Jestem zachwycona Twoimi lalkami .Prawdziwe dzieła sztuki .Cudeńka wychodzą spod Twoich rąk .Niepowtarzalne ,jedyne .Pozdrawiam będę częstym gościem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zostanę na dłużej :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń