Followers

środa, 15 lipca 2015

aaa, śpioszki dwa... ;)

Ostatnio pracowałam nad dwoma łebkami co też zostało przez Was zauważone w poprzednim poście. :) Nowa seria, której dziś zapowiedź w postaci sztuk dwóch, to:"śpioszki, foszki i kumoszki". Z założenia ma być to lalka przytulanka o minimalistycznym ciałku i modelowanej buzi. Oczy zamknięte, jedynie zaznaczone haftem, buziak podmalowany naturalnym woskiem i akwarelową kredką. Body i pozostałe elementy robione ręcznie na drutach. Wielkość to 40-45cm. leciutkie, w sam raz do tulenia tudzież tarmoszenia. Jak się Wam widzą moje "śpioszki, foszki i kumoszki"?
p.s. w następnym poście przedstawię laleczki osobno i w szczegółach.




8 komentarzy:


  1. Foszki są cudne, takie milusie i do kochania. Fantastyczny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyrażenie opinii. Starałam się stworzyć lalę z modelowaną buzią a jednocześnie uproszczoną w formie. Cieszę się że pozytywnie je odbierasz Zurineczko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa seria zapowiada się ciekawie. Prawdziwe przytulanki śpiochy powstały :) Przez trafienie na Twojego bloga ponownie i dogłębniej zainteresowałam się takimi lalkami. I nawet zaczynam nabierać ochoty na jakiś kursik.
    Zapraszam również do siebie - http://marilles-outfit.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marille. Wpadłam z rewizytą. :)

      Usuń
  4. urocze - i takie swojskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Inko - starałam się zrobić maksymalnie uproszczone, tak jak napisałaś - swojskie.

      Usuń
  5. Do kochania i przytulania, CUDNE!

    OdpowiedzUsuń