Followers

poniedziałek, 14 września 2015

Jaś...

Oto Jaś w całej "jegomości". :) Po publikacji na facebooku otrzymałam naprawdę miłe zwrotne komentarze jeśli chodzi o odbiór tej lalki. Na blogu podobały się akcesoria jak i zajawka postaci, więc spieszę pokazać jak prezentuje się całość :) 
Witam nową obserwatorkę - Asiu miło mi bardzo że jesteś z mami, mam nadzieję że nie będziesz się tu nudzić. 
Poza tym pracuję nad następną lalką. Coś mi wygląda na kolejnego chłopaczka... ;) Poza tym czekam na zamówione elementy aby spróbować kolejnej modyfikacji w postać modelowanej lalki. Z resztą tej nad którą aktualnie siedzę też chcę coś zmienić w kształtach, co mi z tego wyjdzie, zobaczymy. Nie omieszkam pokazać jeśli się uda. Poza tym robiłam ostatnio troszkę biżuterii i mam w planach uszycie patchworku, ale to powinnam pokazać na moim starym blogu rękodzielniczym. Przyznaję się bez bicia, że tego nie zrobiłam w przypadku biżu, bo mam jakiś  irracjonalny odrzut od pokazywania czegoś innego niż lalusie, hihi ;)
Pozdrawiam moje Bywalczynie i Komentatorki najserdeczniej- buźka! :* 
p.s. uprzedzę pytania o rowerek - nie nie robiłam go samodzielnie, to miniatura kolekcjonerska. ;)












4 komentarze:

  1. Oglądałam i podziwiałam na facebooku ... Jasiek przystojny kawaler a sesja zdjęciowa śliczna i profesjonalna . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już miałam pytać o rower, ale mnie uprzedziłaś ;)
    Sesja świetna. Moja kursowa wykonana, teraz trza by ją ubrać ... to nie będzie łatwe :) Dla mnie :)
    Zobaczymy!
    Już jestem ciekawa Twojej nowej lali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaś mnie urzeka ilekroć patrzę na tą piękną gębusię, chłopie ma tyle wdzięku i czaru osobistego ....... cud, miód i orzeszki jak już zresztą pisałam i tu i na fejsie :) Jestem nim absolutnie oczarowana. Niecierpliwie czekam na następne cudo, bo to na pewno cudo będzie, jak zwykle :))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mnie ładnie przywitałaś Aniu :-)))) Czuję się zaszczycona.
    Rowerek wymiata, bardzo pasuje do osobowości Jaśka. Uwielbiam ten klimat retro i Amelię - mam coś w sobie z Amelii - rozczochrane włosy :D, chociaż od niedawna już krótkie.
    Będę kibicować, lalki "męskie" to rzadkość, mało kto potrafi taką zrobić.Jasiek jest czarująco-urzekający!
    Jeszcze jedno mi napisz Aniu, bo jakoś się nie doczytałam - jak to się robi, że one same stoją?

    OdpowiedzUsuń