Followers

wtorek, 5 stycznia 2016

Julie

Witajcie Kochani w Nowym Roku! Niniejszym składam najlepsze życzenia  - wszelkiej pomyślności na ten Nowy Rok!!!
Dziękuję za komentarze i życzenia. :) W wolniejszej chwili odpowiem indywidualnie, zawsze brak mi czasu na to, wstyd... Zapewniam jednak że czytam wszystkie, biorę sobie każdy do serca i niecierpliwie czekam aż nowe pojawią się na poczcie - tym samym  bardzo dziękuję za każdy wpis!
Do Asi "Bestyjeczki" : Asiu, tak jest, blog "tu anya.es art" zamknięty do odwołania. ;) Tak postanowiłam, ponieważ głównie skupiam się na lalkach. Co więcej, zapowiada się że w najbliższej przyszłości zapewne inaczej nie będzie, a być może nawet, że to tu przeniesie się publikowanie mej "pobocznej", czyli nielalkowej działalności, o czym poniżej. ;)
Czyli... postanowiłam nie odcinać się kompletnie od mych wcześniejszych rękodzielniczych poczynań, wszak wiadomo że kocham miksowanie technik, materiałów, jestem ciągłą poszukiwaczką. Zatem postanowiłam że Julie będzie stworzeniem rodem z baśni i snu a uzupełnieniem jej garderoby - "owadopodobny" stwór, chyba znany sporej części obserwatorów mych rękodzielniczych zainteresowań. Czyli do laleczki dołączona jest owadzia broszka mego autorstwa oraz  frywolitkowa śnieżynka. Ciekawa jestem jak się Wam podoba pomysł i lalka oczywiście. ;)













 

 

9 komentarzy:

  1. Następna śliczna praca- piękna lalka ... obserwuję i podziwiam . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Bogusiu - pozdrawiam Cię najserdeczniej! :)

      Usuń
  2. Jest przepiękna !!! Kojarzy mi się ze skrzatem :) takim troszkę łobuziakowatym, ale to chyba dobrze, znaczy się ma charakterek :) Poza tym będę się powtarzać, że brak mi słów na wyrażenie zachwytu nad talentem i kreatywnością :) Jesteś wielka !!! I jak tak sobie patrze i porównuję to według mej kompletnie niefachowej opinii Twój warsztat jest co raz lepszy !!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zurineczko, dziękuję bardzo za Twe słowa, są niezwykle cenne dla mnie. :)Co do doskonalenia lalkarskiego warsztatu, powiem szczerze sama czuję się pewniej,(sporo pewniej)... Mija rok jak zaczęłam zgłębiać tajniki lal modelowanych w runie- w tej chwili nieco spokojniej dotykam techniki, bez histerii że coś zniweczę, zepsuję. Jestem na etapie smakowania i kombinowania a to w rękodziele kocham najbardziej. Horyzont wciąż przede mną , więc jest radocha z pracy. Serdeczności- ślę. :)

      Usuń
  3. Aniu, kolejna sliczna dziewczynka <3 Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Uleńko! :*
      Najlepszego dla Was na Nowy Rok! <3

      Usuń
  4. Boszzzzz ...jak ja kocham takie elfy! Pokaż uszy, na pewno są szpiczaste :D
    Tworzysz całkiem nową bajkę Aniu, z dziecięcym zachwytem i wypiekami na twarzy oglądam każdą Twoją produkcję!!! A te piegi i rozczochrana grzywa - cudo! Buziak jest dopracowany do perfekcji. Nie widziałam lepszych lalek!
    Ściskam mocno i twoją muzę też, bo obdarza Cię świetnymi pomysłami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 countries of the world! and more than 22,500 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    come to add you to my followers by clicking on ''join this site''
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++

    OdpowiedzUsuń