Followers

środa, 17 lutego 2016

Francesca

Wpadam zaległości nadrabiać, bo jak mniemam, za chwilę będę miała jeszcze większy problem...  A to z tego względu, że następne prace lalkowe i około lalkowe czekają na swą premierę na blogu. Tak to już jest, że mnóstwo czasu i energii pochłania tworzenie, do tego dochodzi cała reszta: fotografowanie, obróbka, publikowanie w internecie- co Wam będę wiele mówić, znacie tę sytuację doskonale z  własnego podwórka. W tej chwili najłatwiej mi na bieżąco publikować na facebooku, to też  znak czasu i wymuszona pospiechem sprawa. ehhh
Tymczasem  przedstawiam Wam Francescę - lalkę którą uszyłam już w kwietniu. Jednak nie mogłam  dobrać jej odpowiedniej stylizacji, miałam parę pomysłów na nią, lecz wciąż czekała bidula w zastępczej sukienczynie. Aż tu nagle,hehe.... Karnawał dał mi natchnienie i oto Frania w szampańskim nastroju z pełną gotowością na zabawę.
ps - m.in. z tego powodu że karnawałowy klimat w stylizacji, nie mogłam zbyt długo się ociągać z publikacją. ;) Serdeczności! -
- do zobaczenia wkrótce, bo nowości czekają w kolejce. :)


7 komentarzy:

  1. Franceska mnie zachwyciła już na fejsie :) tam na bieżąco podziwiam Twoje dokonania, ale blog to jednak blog :) Tutaj taka panienka jest gwiazdą pierwszego formatu i można się skupić należycie tylko na niej. Po podziwiać te wszystkie smaczki i drobiażdżki, które składają się na jakże zachwycającą całość :))) Nie wiem czy mam rację, ale tak czuję, na fejsie mam zawsze jakiś niedosyt ....
    Dosyć przynudzania czas na zachwyty, a te nie mają końca :) jak zwykle zresztą, gdy chodzi o Twoje prace :) Panienka jest cudowna i ma takie śliczne dodatki.. buciki, maseczka ..... ach chciałoby się pomacać dziewczynkę na żywo :)))
    Pozdrawiam cieplutko !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana Zuri... :*) Na bogu jakość i klimat - jestem i będę TU- jak długo się da.

      Usuń
  2. Urzeka mnie dbałość o szczegóły! Lalki twego wykonania nie tylko są śliczne, ale zdaje się, że mają duszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wspaniała ta nowa panna. Ma fantastyczne ubranko (rewelacyjny ten kombinezonik) i bardzo ciekawskie butki. Całość cudnie wieńczy berecik.
    Gratuluję takiej uroczej panny !!!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń